Bienvenue à la Clairefontaine

Un aperçu du lycée. Contacts et plan daccès. Le choix de létablissement. Conditions dinscription et dossier. Dispositif daccompagnement des élèves. Contrat de Vie scolaire. Aller au menu principal et à lidentification. Lycée Privé La Clairefontaine Antananarivo. Bienvenue sur le site du Lycée Privé La Clairefontaine de Fort-Dauphin et merci de votre visite qui, pour nous, témoigne de lintérêt que vous portez à notre établissement! En tant que partenaire de lAgence pour lEnseignement Français à l.

OVERVIEW

This site lyceelaclairefontaineftd.net currently has a traffic classification of zero (the lower the superior). We have scanned twenty pages within the website lyceelaclairefontaineftd.net and found four websites referring to lyceelaclairefontaineftd.net. We were able to observe two contacts and directions for lyceelaclairefontaineftd.net to help you reach them. This site lyceelaclairefontaineftd.net has been on the internet for seven hundred and ninety-six weeks, four days, sixteen hours, and forty-two minutes.
Apr 2009

LYCEELACLAIREFONTAINEFTD.NET RANKINGS

This site lyceelaclairefontaineftd.net has seen alternating levels of traffic within the past the year.
Traffic for lyceelaclairefontaineftd.net

Traffic ranking (by month) for lyceelaclairefontaineftd.net

Traffic ranking by day of the week for lyceelaclairefontaineftd.net

LYCEELACLAIREFONTAINEFTD.NET HISTORY

This site lyceelaclairefontaineftd.net was began on on April 03, 2009. This web page was last updated on April 04, 2014. It will go back on the market on April 03, 2015. It is currently seven hundred and ninety-six weeks, four days, sixteen hours, and forty-two minutes old.
UPDATED
EXPIRED

DOMAIN PERIOD

Lycée Privé La Clairefontaine

Vie au collège et au lycée. Dossiers à fournir et listes des fournitures.

WHAT DOES LYCEELACLAIREFONTAINEFTD.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lyceelaclairefontaineftd.net Mobile Screenshot of lyceelaclairefontaineftd.net Tablet Screenshot of lyceelaclairefontaineftd.net

Lycee prive La clairefontaine

ampamakiambato, ancienne route de manantenina

fort-dauphin, 604

MG

Tsingy Technologies

RASAMISON Radoniaina

III U 31 DN Ankadimbahoaka

Antananarivo, 101

MG

LYCEELACLAIREFONTAINEFTD.NET HOST

We identified that the main root page on lyceelaclairefontaineftd.net took zero milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so in conclusion I consider lyceelaclairefontaineftd.net not secure.
0 secs
0.0.0.0

ks364318.kimsufi.com
ns.kimsufi.com

Bienvenue à la Clairefontaine

DESCRIPTION

CONTENT

This site lyceelaclairefontaineftd.net states the following, "Aller au menu principal et à lidentification." We noticed that the webpage stated " Lycée Privé La Clairefontaine Antananarivo." It also stated " Bienvenue sur le site du Lycée Privé La Clairefontaine de Fort-Dauphin et merci de votre visite qui, pour nous, témoigne de lintérêt que vous portez à notre établissement! En tant que partenaire de lAgence pour lEnseignement Français à l."

SEEK MORE WEB SITES

Lycée La Fayette - Champagne Seine -

Et des Industries de production. BAC PRO SN Systèmes Numériques. BTS Système Numérique Option Informatique et Réseaux. BTS TECHNICO COMMERCIAL EN APPRENTISSAGE. BTS Système Numérique Option Électronique et Communication. BOURSE NATIONALE le 15 mars.

Lycée lamy coiffure esthétique - Accueil

Se rendre au lycée Lamy. De très bons résultats pour le lycée! Des résultats toujours plus élevés que la moyenne Nationale ou Régionale. Ce plaisir qui brûle la vie.